SKRIVET: 2011-07-30, kl 16:28:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

2011-07-30

Okej först och främst ska jag börja med att erkänna att jag har gjort ett uselt jobb på att uppdatera här! Men bättre sent än aldrig.. ;) Har haft en lååång sommarlovs paus även här.
Ligger just nu och sjukar i sängen (en anledning till varför jag och min blogg återförenas idag) och gör mitt bästa för att bli bättre. :D Veckan som varit har nog vart den bästa veckan hittills på sommarlovet, har haft så sjukt sköna dagar denna veckan kan jag lova! Har varit och hälsat på ön marstrand två gånger, båda gångerna möttes vi av strålande sol och klarblå himmel. Så har hängt vid havet och för tillfället ser jag ut som en kräfta i ansiktet.. :( Menmen, kommer ett smile på läpparna när de blir brunt sen! :) Nu ska jag fortsätta min kurering genom att ligga i sängen och svettas som en gris, kolla eva och adam i bikini med en påse gott och blandat i näven. Pussis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: