SKRIVET: 2011-06-27, kl 17:20:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Spanien, gran canaria, las palmas, 250311 - 010411

Jag saknar min/våran underbara resa till Gran Canaria. Ibland skulle jag göra vad som helst för att få vissa stunder tillbaka, som dessa!
Alma med någon rosutdelare(?) och me and tha bartender
Jonathan och Anders, stiliga killar!
Världens bästa
^
Haha, nyktra tjejer smygfotar sig själva i badrummet..;)  |
v
Alma med mr snygging
(?), jag, Alma
Alma och SnyggLudde
Alma, patrik
Happyfaaace, Ludwig
Alma, rosutdelarn, jag
(?), Alma, Jag, My
I love you♥
Anders, jag, Alma, Patrik

Tack för världens bästa resa!


almatheeeebezt

åh vad sorjligt du gjore de :( älskar dej!!<33<3



PUBLICERAT: 2011-06-27, 17:28:20 | URL: http://almacarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: