SKRIVET: 2011-06-07, kl 18:46:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

my day, so far so good

Det är bara några få dagar kvar i skolan nu, och de känns verkligen inte som att sommarlovet börjar på fredag redan? :bigeyes: Satt och kolla igenom ALLA bilder från dom tre åren med klassen som gått, lite sorgligt är det ändå att vi ska skiljas.. ;)
Dagen har sätt ut så att jag åkte till skolan, var där ett par timmar sen fick vi sticka hem igen! :thumbup: Finns ju inte så mycket kvar och göra eftersom vi städa ut, och lämna tillbaka alla böcker vilket jag hade packat av i mitt skåp, snacka om befrielse. :) Sen stack jag och Alma med hennes mamma och våra snuttehundar till da beach, så dom fick bada av sig i hettan! Nu är jag hemma igen och ska inte stanna här utan sticka iväg till Olsfors och Dogge nu, puss fina ni!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: